- El psicopedagog no disposa del temps suficient per a l'orientació individualitzada de tot l'alumnat del centre.
- Tot i que proporciona molta informació sobre els serveis externs del barri relacionats amb l'orientació, no hi ha col.laboració ni coordinació permanent amb ells.
- Apart del projecte amb 4t d'ESO, no hi ha cap altre progrma d'orientació permanent i prenvenitva.
Seria convenient fer un projecte semblant al de l'IES Antoni Cumella: Projecte singular, és el primer any que es fa, a través del departament d’educació, de treball i de l’ajuntament. Està destinat a alumnes de 3r i 4t que es troben molt desmotivats, fet que provoca problemes conductuals. Es realitza dues hores al dia, els alumnes reben formació a una empresa amb l’objectiu de veure què implica el món laboral. Aquestes empreses s’escullen segons les característiques individuals dels alumnes. A més a més, el PI s’adapta a les matèries que han de fer al centre, es té un 80% de la nota aprovada si el full de valoració de l’empresa el dóna com a apte.
ResponEliminahttp://techoscaidos.blogspot.com
Afavoriria l'IES Front Marítim les actuacions del CEE XALOC:
ResponElimina- Seguiment de les escolaritats compartides amb reunions amb els centres implicats i participació en les activitats organitzades per tal d’afavorir la relació i la coneixença entre l’alumnat d’ambdues escoles.
-Seguiment de l’alumnat del centre amb observacions a les classes, patis i sortides, coordinacions amb els professors tutors, logopedes, psicomotrista, EAP, i altres professionals relacionats amb cada alumne.
http://psicopedagogiaceex.blogspot.com/
No hem trobat cap blog que proporcioni eines per suplir les mancances de temps del psicopedagog de l'IES Front Marítiim
ResponEliminaReunions amb el responsable de la UEC (unitat d’escolaritat compartida), a nivell comarcal, els alumnes es caracteritzen per un baix nivell acadèmic, poca motivació, alumnes de 3r i problemes conductuals greus.
ResponEliminahttp://techoscaidos.blogspot.com